NIE POLECAM TU ZAGLĄDAĆ, BO VINCENT MNIE WYZWAŁ. OBRAZIŁAM SIĘ NA NIEGO.
Abraham Kelly jest jednym z najsłynniejszych pisarzy na świecie, a jego książka „Dobrej nocy, Vincent” to bestseller. Jednak prawdziwym tematem do rozmów jest to jak Kelly zdobył natchnienie do napisania książki i jak długo okłamywał i zwodził ludzi.
I kim jest Vincent?

„— Vincent, jesteś pijany?
— Zawsze”

poniedziałek, 11 lipca 2016

Testament

Richmond, 12 marca 1997 roku

Testament

Ja, John Stevens, urodzony 17 października 1930 roku w Montgomery w stanie Alabama, na wypadek mojej śmierci cały mój majątek przekazuję Abrahamowi Kelly'emu urodzonemu 29 kwietnia 1965 roku w Houston w stanie Teksas.
Jednocześnie wydziedziczam moją żonę Evę Marthę Stevens, gdyż wielokrotnie pomawiała mnie w towarzystwie rodziny i wśród znajomych używając przy tym obraźliwych słów o czym dowiadywałem się od innych krewnych.

John Stevens


................................

jakkolwiek bardzo nie opłacało mi się robić z tego osobnego rozdziału/czegokolwiek, to musiałam, bo inaczej nie zmusiłabym siebie samej do rozpisania tego dalej.

2 komentarze:

  1. Wybacz Vincetowi. Na pewno żałuje słów, które z siebie nieprzemyślanie wylał. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię, że żałuje, w końcu to Vincent. Ale boi się jednocześnie mojej osoby na tyle, że nie jest pewien czy zdobędzie się na przyjście do mnie.

      Usuń